Lite sent men...

vet att jag skrivit om annandagen och nu skriver jag om jul. Tokigt, men så blir det om man inte laddat över bilderna i kameran till datorn. ;-)
På julafton tog jag några kul bilder på barnen.
Zelda väntar på mat:
Zelda har fått mat, massor av mat:
Zelda har ätit färdigt och vill också ta några kort: (Hon pekar på kameran)
Wilma fick fina julklappar, bl a en häst med docka:
Wilma dricker julmust ur fina glas. Tycker det precis såg ut som hon höll ett glas vin i handen.
(Det är julmust i bägge glasen, jag lovar)
När jag hinner så kommer det mera. Å om jag blir bättre i ryggen snart så kommer det förhoppningsvis mer pyssel. :-)
Ha det gott så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0